Polityka zwrotów

Podobrace stawia satysfakcję klientów i jakość obsługi na pierwszym miejscu. Dlatego zarówno dostawa, jak i zwrot naszych produktów są całkowicie bezpłatne na terenie całej Polski! Zwrot towaru jest bardzo prosty. Do każdego zamówienia dołączony jest formularz zwrotu, który przedstawia najbardziej efektywny proces zwrotu w następujących krokach.

1. Sprawdź, czy produkt spełnia wszystkie poniższe wymagania. Spełnia? Przejdź do kroku 2.

2. W miarę możliwości na formularzu dostarczonym w kopercie lub paczce podaj powód zwrotu i przejdź do kroku 3. (Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe, ale pomaga nam ulepszać nasze produkty i usługi)

3. Wypełniony formularz włóż do koperty ze zwracanym produktem. Abyśmy mogli jak najefektywniej przetworzyć zwrot, prosimy o dołączenie formularza zwrotu. Zgłoś tutaj zwrot i podaj niezbędne dane. Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu Twojego wniosku o zwrot wyślemy link na Twój adres e-mail.

4. Możesz wtedy samodzielnie, szybko i łatwo pobrać i wydrukować etykietę zwrotną.

5. Włóż listę do paczki.

6. Na koniec dostarcz paczkę do urzędu pocztowego lub skrzynki pocztowej w pobliżu.

Po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu przez nasz dział zwrotów, nasz dział finansowy natychmiast zwróci Ci pełną zapłaconą kwotę. Bezpieczeństwo w sieci jest naszym głównym priorytetem. Dlatego wszystkie zwroty pieniędzy są przetwarzane przez naszych partnerów MultiSafepay i PayPal, które są bezpiecznymi operatorami płatności. Może to potrwać do 5-10 dni roboczych. Faktura Klarna: jeśli zamówienie zostało złożone na fakturę za pośrednictwem firmy Klarna i nie zostało jeszcze opłacone, zostanie anulowane. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, pełna kwota zostanie natychmiast przelana na wskazane przez Ciebie konto.

Instrukcja zwrotu

  • Pamiętaj, że w przypadku wszystkich produktów zabrudzonych, uszkodzonych lub mocno zużytych możemy potrącić ze zwrotu spadek wartości zwróconych towarów, jeśli jest to wynikiem niepotrzebnego użytkowania przez użytkownika.
  • Produkty należy zwracać w oryginalnym opakowaniu

Gwarancja

Po otrzymaniu zamówienia koniecznie sprawdź, czy towar nie ma wad. Jeśli produkt jest wadliwy, wówczas jest objęty jest naszą gwarancją. W takim przypadku niezwłocznie wyślemy zamiennik i pokryjemy wszelkie poniesione przez Ciebie koszty. Okres gwarancji na ten produkt wynosi 3 miesiące i obejmuje wyłącznie wady produkcyjne. Jeśli nadal masz jakieś pytania lub wątpliwości, nie wahaj się z nami skontaktować, abyśmy mogli Ci pomóc tak szybko, jak to możliwe. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę i jest zawsze gotowy do pomocy.

Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres na odstąpienie od umowy kończy się po 14 dniach od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszliście w fizyczne posiadanie ostatniego towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas, Podobrace BV, Marconistraat 9, 1131 JW Volendam, Holandia (support@podobrace.com) o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listu wysłanego pocztą lub e-mailem). Możesz skorzystać z załączonego formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Aby dotrzymać terminu odstąpienia, wystarczy, że wyślesz wiadomość dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z wyboru innego sposobu dostawy niż oferowana przez nas najtańsza dostawa standardowa). Możemy potrącić ze zwrotu kosztów spadek wartości zwróconych towarów, jeśli jest to wynikiem niepotrzebnego użytkowania przez użytkownika. Zwrotu pieniędzy dokonamy bez zbędnej zwłoki i nie później niż – (a) 14 dni od dnia otrzymania zwrotu dostarczonych towarów, lub (b) (jeśli nastąpi to wcześniej) 14 dni od dnia przedstawienia przez Ciebie dowodu, że towar został zwrócony, lub (c) jeśli towar nie został dostarczony, 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu tych samych środków płatniczych, których użyto do początkowej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnimy co innego; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku ze zwrotem. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania przez nas towaru lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Musisz odesłać lub przekazać nam towar bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin uznaje się za zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni. Musisz ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Ponosisz odpowiedzialność tylko za obniżenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.