Potrzebujesz profesjonalnej porady?
CZATUJ!

MENU

Często zadawane pytania:

 

1) Skąd mam wiedzieć, który produkt najlepiej nadaje się na moją dolegliwość?

 

Obsługa klienta jest dla Podobrace głównym priorytetem, dlatego zawsze staramy się oferować naszym klientom najlepszy produkt na ich konkretne dolegliwości. Znalezienie odpowiedniego produktu jest łatwe dzięki naszemu przewodnikowi: https://www.podobrace.pl/znajdz-moja-dolegliwosc#start.

Jeśli nadal masz problem ze znalezieniem odpowiedniego produktu, skontaktuj się z nami.

 

Wyróżniamy 3 poziomy ochrony naszych produktów:

 

Poziom 1kolor zielony   – podstawowa ochrona.

Poziom 2: kolor pomarańczowy – zaawansowana ochrona.

Poziom 3: kolor  czerwony  najwyższy poziom ochrony.

 

Dzięki temu możesz łatwo sprawdzić, jakiego poziomu ochrony potrzebujesz.

 

 

2) Jak mam zmierzyć rozmiar?

 

Przy każdym produkcie na dole strony znajduje się ilustracja pokazująca, jak zmierzyć swój rozmiar. Z kolei w odpowiedniej tabeli rozmiarów możesz łatwo sprawdzić, jakiego rozmiaru potrzebujesz.

 

Jeśli nadal masz problemy z dobraniem odpowiedniego rozmiaru, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci pomożemy.

 

 

3) Kupiłem zły rozmiar, co teraz?

 

W Podobrace wymiana produktu na inny rozmiar lub inny produkt jest bardzo prosta. Wystarczy odwiedzić naszą stronę internetową i zamówić właściwy rozmiar lub właściwy produkt, a nowe zamówienie zostanie natychmiast zrealizowane i wysłane.

 

Następnie musisz zwrócić poprzednie zamówienie, tak jak pokazujemy w tym opisie.

 

 

4) Jak mogę zapłacić?

 

Podobrace umożliwia płatność na 9 różnych sposobów. Jedna z metod płatności umożliwia nawet zapłacenie po otrzymaniu towaru (a więc najpierw kupujesz i wypróbowujesz produkt, a następnie płacisz). Pełny przegląd wszystkich metod płatności można znaleźć tutaj.  

 

 

5) Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

 

W Podobrace wszystkie produkty znajdują się w magazynie, a świetna obsługa i szybka dostawa to nasze główne priorytety. Dlatego też wszystkie zamówienia są zawsze realizowane i wysyłane natychmiast, również w soboty!

(Pod warunkiem, że dostawa odbywa się za pośrednictwem TNT lub DHL).

 

 

6) Zwróciłem produkt, ale nie otrzymałem jeszcze zwrotu pieniędzy.

 

W Podobrace przesyłki zwrotne są zawsze przetwarzane niezwłocznie (jest to polityka firmy), przy czym dla bezpieczeństwa naszych klientów zwrot zazwyczaj odbywa się za pośrednictwem MultiSafepay, dlatego jego zrealizowanie może potrwać kilka dni roboczych.

Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą karty VISA lub MasterCard, kwota zostanie zwrócona na kartę.

 

Jeśli po 10 dniach nadal nie otrzymasz pieniędzy, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli natychmiast to sprawdzić i rozwiązać problem.

 

 

7) Zamówiłem kilka produktów z późniejszą płatnością, ale chcę zwrócić 1 produkt, co teraz?

 

Jeśli w przypadku zamówienia kilku produktów na fakturę za pośrednictwem Klarna chcesz zatrzymać tylko 1 lub 2 produkty, nasz dział finansowy natychmiast skoryguje fakturę i wyśle ją na Twój adres e-mail. (Zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas przesyłki zwrotnej).

 

 

8) Wybrałem płatność po otrzymaniu zamówienia i jeszcze nie zapłaciłem, ale chcę zamówić inny produkt, co teraz?

 

To nigdy nie jest problem, po prostu ponownie złóż zamówienie i zwróć drugi produkt. 

A gdy tylko dotrze do nas przesyłka zwrotna, natychmiast anulujemy fakturę i wszystkim się zajmiemy.

 

Jeśli masz inne pytania, nie wahaj się z nami skontaktować, nasz zespół jest zawsze gotowy i chętny do pomocy.

Nawigacja Strona główna Szukaj Koszyk